Pārdošanas tuneļi un tiešsaistes pārdošanas maratons (24.02 – 29.04.2022)
Maratonā piedalās līdz 100 komandām jeb 300 dalībniekiem.
Otrās kārtas laikā komandām tiks sniegtas zināšanas un ieteikti rīki, lai veiksmīgi realizētu kāda produkta pārdošanu tiešsaistē, iegūstot reālus pārdošanas rezultātus. Dalībniekiem būs iespēja piedalīties ekspertu vakaros, kuru laikā varēs iegūt priekšstatu par uzņēmējdarbību, kā arī praktiskus padomus par e-komercijas pamatiem. Šajā kārtā tiks vērtēta komandu sadarbība, radošums, neatlaidība, komunikācijas prasmes, spēja pielietot jau esošus rīkos un iedziļināties problēmu būtībā.
Šīs kārtas ietvaros dalībnieki būs ieguvuši šajos apstākļos ne tikai ļoti būtiskas zināšanas, bet arī prasmes, kas nepieciešamas mūsdienu uzņēmējam.
Otrās kārtas noslēgumā labākās 25 komandas jeb 75 dalībnieki prezentēs savus pārdošanas rezultātus speciālistu žūrijai, kura noteikts, kura komanda ir ieguvusi titulu Biznesa Guru 2022.
Otrās kārtas ekspertu vakaru stāsti un prezentācijas norisināsies angļu valodā, taču dalībniekiem pie sava projekta būs iespēja strādāt sevis izvēlētā valodā. Nepieciešamais plānotais laiks konkursa 2.kārtā ir divi vakari nedēļā, nodarbību apmeklēšanai, un papildus laiks patstāvīgai projekta izpildei. Atbildes uz jautājumiem un padomus pie mentoriem būs iespējams uzzināt gan latviešu, gan angļu valodā.